Sernik Mango-Migdał

  • Kategorie
  • Kategorie
  • Znajdź przepisy zgodne z Twoją dietą

    Dieta
    Danie

    Sernik Mango-Migdał

    Składniki: 

    Masa twarogowa

    • Twaróg sernikowy ( w wersji diety Samuraja- twaróg ekologiczny)
    • Pulpa z mango (puszka)
    • Szczypta soli
    • 4 szt. jajka

    Spód

    • Płatki owsiane ( w wersji bezglutenowej i diety Samuraja – płatki owsiane bezglutenowe)
    • Szczypta soli
    • Ksylitol
    • Żółtko jajka

     

    Przygotowanie:

    1. Płatki owsiane zalać wrzątkiem w miseczce. (Woda powinna być do poziomu płatków lub lekko ponad). Przykryć spodkiem miskę i poczekać (10-15 min) aż płatki napęcznieją.
    2. W tym czasie przełożyć twaróg sernikowy przełożyć, połączyć razem z jajkami, pulpą z mango, szczyptą soli. Zmiksować wszystko na gładką masę.
    3. Zobaczyć, czy płatki zdążyły wsiąknąć wodę. Jeśli tak- dodajemy do nich żółtko, sól, ksylitol. Mieszamy. Jeśli nie- przykrywamy spodkiem i czekamy jeszcze trochę. Patrzymy ponownie za pare minut.
    4. Przygotowane płatki wykładamy na spód blachy wysmarowanej wcześniej lekko olejem kokosowym/masłem. Ugniatamy na równą powierzchnię.
    5. Na spód wykładamy masę serową.
    6. Pieczemy w 180 ° C przez 45 min.
    7. 7. W tym czasie lekko rozgrzewamy olej kokosowy i łączymy z masłem migdałowym. Dodajemy (ilość według smaku) ksylitolu. Mieszamy razem i próbujemy.

    Sernik wyjmujemy z piekarnika i pozostawiamy by lekko ostygł. Gdy będzie już w temperaturze pokojowej, wylewamy na niego masło migdałowe (wcześniej przygotowane) i dekorujemy ulubionymi płatkami/crunchy/liofilizowanymi owocami. Wstawiamy do lodówki by masło zgęstniało.